סערת הכשרות • ויינשטיין לרב לאו: "אני מקווה שאתה לא כועס עליי בעקבות עמדתי"

ארי וידר No Comments on סערת הכשרות • ויינשטיין לרב לאו: "אני מקווה שאתה לא כועס עליי בעקבות עמדתי"
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר הניצחון החלקי של הרבנות הראשית לישראל על היועץ המשפטי לממשלה כאשר בג"צ קבע כי הרבנות תוכל להיות מיוצגת בעתירה הנוגעת לחוק הכשרות, באמצעות היועץ המשפטי של הרבנות ולא באמצעות היועץ המשפטי לממשלה, ניסה היום יהודה וינשטיין להעביר מסר של פיוס.

במהלך כינוס לשכת עורכי הדין באילת פנה היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין בתחילת דבריו לרב הראשי הגר"ד לאו שהשתתף בכנס ואמר: "אני מקווה שאתה לא כועס עליי בעקבות עמדתי בעניין חוק הונאה בכשרות. זו הייתה עמדתי המקצועית ולא האישית, ואני מוכן לשוחח על זה שוב ולהסביר".

לאחר מכן נצפו הרב הראשי לישראל והיועץ המשפטי לממשלה מנהלים שיחה ערה בשולי הכנס, ונראה שכבר בקרוב ייפגשו הצדדים להמשך דיונים בנושא, וזאת למרות שלכאורה עמדתו של היועמ"ש, לא התקבלה כלל בבג"צ.

גם הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו נשא דברים בכנס ובמהלכו פנה לשרת המשפטים החדשה איילת שקד וביקש ממנה לקיים נוהל ייעוץ גם עם הרבנות. "מאחר שישראל היא מדינה יהודית ודמוקרטית" אמר הרב לאו "ראוי שהרבנות תשמש כיועץ היהודי לממשלה. חשוב שיהיה דו שיח קבוע על כל חקיקה על מנת לשמוע גם את עמדת הרבנות, כפי שפונים לפני חקיקה לשמוע את דעת משרדי הממשלה" אמר הרב.



0 תגובות